میهمان گرامی ، خوش آمدید !

فروشگاه اینترنتی PSGOپرسش‌های متداول | FAQ

بخش کاربری

 

1- آیا امکان ویرایش ایمیل ، آدرس ها و سایر مشخصات کاربری من وجود دارد ؟

پاسخ:  بله ، شما میتوانید با وارد کردن مشخصات قبلی خود و ورود به حساب کاربری ، از بخش ویرایش حساب نسبت به تغییر اطلاعات خود اقدام کنید .

در صورتی که مشخصات ورود خود را فراموش کرده اید میتوانید از بخش فراموشی گذرواژه استفاده نمایید .

 

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است ؟

پاسخ:  لطفاً بخش اسپم ایمیل خود را چک کنید. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می ‏‌شود نه خود رمز.

 

3- در هنگام ثبت نام از من رمز عبوری درخواست نشده ، پسورد من چیست ؟

پاسخ: به دلایل امنیتی هنگام سفارش نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست و پسورد شما توسط سیستم تعیین میشود؛ لازم به ذکر است که تنها با وارد کردن ایمیل و نام کاربری میتوانید عضو سایت شوید ، پسورد شما نیز به همراه سایر مشخصات در ایمیلی پس از تایید عضویت شما به ایمیل وارد شده ارسال خواهد شد.

در صورتی که پسورد خود را دریافت نکردید میتوانید از بخش “فراموشی گذرواژه” استفاده نمایید .

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

1- به دلایلی نسبت به خرید اینترنتی مردد هستم ، از کجا مطمعن باشم که پس از خرید کالا به دست من می رسد ؟

پاسخ: علاوه بر اعتبار دوساله مجموعه ما، نماد از شامد و تاییدیه شرکت پرداخت الکترونیک سامان ؛ شما عزیزان در هنگام خرید و ثبت سفارش وارد محیط پرداخت اختصاصی وبسایت ما می شوید که در انجا کد پذیرنده و تاییدیه شاپرک درج شده است .

بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات ما استفاده نمایید .

 

2- در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

3- آیا امکان سفارش برای شخص دیگر و یا کادو کردن سفارش وجود دارد ؟

پاسخ: بله ، در هنگام سفارش میتوانید گزینه ” سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟ ” را روشن و ادرس جدیدی جهت حمل سفارش ثبت نمایید . هم چنین از بخش ” توضیحات سفارش ” نیز میتوانید توضیحات لازم جهت ارسال و یا بسته بندی را برای ما ارسال کنید.

 

4- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم ؟

پاسخ: PSGO با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید و یا اینکه از بخش “پیگیری کالا” انتهای سایت استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که 50002015868760 تنها شماره‌‌‌ ایست که PSGO از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند.

 

5- برای سفارش محصولاتی که موجود نیستند، چه میتوانم بکنم ؟

پاسخ: جهت اطلاع از موجود شدن محصولاتی که داخل سایت هستند و موجودی ان ها اتمام یافته، میتوانید با کلیک روی گزینه “مرا مطلع کن” و وارد کردن ایمیل خود میتوانید از موجود شدن محصول مطلع شوید. در صورتی که محصول مورد نظر شما در سایت موجود نیست، لطفا تماس بگیرید !

 

6 – آیا میتوانم سفارش خودم را لغو و یا تغییر دهم ؟

پاسخ: تا پیش از ثبت نهایی سفارش و قرار گرفتن در حالت “ارسال شده” ، در هر لحظه میتوانید با شماره 09300609034 تماس گرفته و وضعیت سفارش خود را تغییر دهید؛ اما پس از ارسال مرسوله این امکان فقط برای محصولات خاص مقدور میباشد .

 

کالاهای موجود در سایت

 

1- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند ؟

پاسخ: بله ، شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز از بخش” تماس با ما ” جهت دریافت مشاوره و یا سوالات پیش از خرید استفاده نمایید .

 

2- آیا ممکن است کالایی که سفارش میدهم موجود نباشد ؟ در صورت موجود نبودن محصول چه میتوان کرد ؟

پاسخ: به دلیل حجم بالای سفارشات و حایگزینی سریع محصولات جدید در انبار ، ممکن است سفارش شما در انبار موجود نباشد . در این صورت با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت تمایل با مدت کمی انتظار میتوانید محصول خود را دریافت نمایید و یا اینکه وجه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید.

جهت اطمینان از موجودی محصول مورد نظر خود میتوانید از بخش ” تماس با ما ” استفاده نمایید .

 

3- چگونه از اصل بودن محصولات موجود در سایت مطمعن شوم ؟

پاسخ: تمامی محصولات سایت با ضمانت “اصالت و سلامت فیزیکی” ارائه میشوند و دارای وکیوم یا همان پلمپ کارخانه ای میباشند. در صورتی وجود هر گونه مشکل قبل از باز کردن کالا و استفاده از محصول با ما تماس بگیرید .

 

4- آیا میتوانم محصول خود را به صورت اقساطی و یا پرداخت درب منزل دریافت نمایم ؟

پاسخ: خیر، متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

5- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

6- آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند ؟

پاسخ: بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم.

 

ارسال و تحویل سفارشات

 

1- هزینه ارسال سفارش به شهر من چقدر می شود ؟

پاسخ: هزینه ارسال سفارشات به صورت خودکار و با توجه به وزن محصول و منطقه شما در هنگام سفارش تعیین میشود و شما نیاز به پرداخت مبلغ اضافه ای برای ارسال ندارید.

 

2- آیا میتوانم از قابلیت ارسال رایگان استفاده نمایم ؟

پاسخ: سفارشات بالای 3 محصول به صورت رایگان ارسال خواهند شد و در صورت دریافت هزینه هنگام سفارش ، مبلغ دریافت شده به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

هم چنین میتوانید با عضویت در ” کانال تلگرام PSGO ” از کد های ارسال رایگان قرار داده شده، استفاده نمایید .

 

3- چه مدت طول می کشد تا محصول به دست من برسد ؟

پاسخ: زمان لازم جهت ارسال محصولات با توجه به موقعیت مکانی شما بین 24 الی 72 ساعت متغیر می باشد . در صورتی که سفارش خود را پس از این مدت دریافت نکردید، با ما تماس بگیرید .

 

4- آیا می‏‌توانم کالای سفارش خود را به صورت حضوری دریافت نمایم ؟

پاسخ: از آنجا که PSGO یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش امکان‌پذیر نیست.

 

5- سفارش‌ ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود ؟

پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌ها می‏‌شوند.

 

6- آیا میتوانم محصول خود را سریعتر دریافت نمایم ؟

پاسخ: بله، شما میتوانید پیش از سفارش با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را مطرح کنید و در صورت امکان سفارش خود را تکمیل نمایید.

 

7- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده، رهگیری کنم؟

پاسخ: بله، شما میتوانید با ورود به بخش رهگیری مرسولات پستی سایت اداره کل پست ایران و وارد کردن کد 10 یا 20 رقمی مرسوله خود، سفارش خود را پیگیری نمایید.

http://itemtracking.post.ir

شرایط گارانتی محصولات

1- آیا محصولات ارائه شده در سایت دارای گارانتی میباشند ؟

پاسخ: بله، تمامی محصولات موجود در وبسایت دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی میباشند و در صورت وجود هر گونه مشکل تعویض خواهند شد.

2- کنسول های موجود در سایت دارای چه نوع گارانتی ای میباشند ؟

پاسخ: تمامی کنسول های موجود در وبسایت علاوه بر دارا بودن ضمانت اصالت و سلامت فیزکی ، دارای 48 ساعت مهلت تست و 12 ماه گارانتی تعمیر نیز میباشند. گارانتی این محصولات مشمول ضربات فیزیکی، سوختگی و یا بازشدگی نمیباشد .

021-28429800 PlayShop PSGOTV info [at] psgo [dot] ir
موجود شد به من اطلاع بده ! اطلاع از موجودی محصول ! لطفا ایمیل خود را در فرم زیر ثبت کنید.
ایمیل ایمیل شما نزد ما محفوظ است .